Tel: +36-24-898-257 | E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
| Cím: 2330 Dunaharaszti, Fő út 162.
Az M&M Translation Services Kft. 2009 májusában alakult idegen nyelvi kommunikációs szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásként.
Akiknek szükségük van valamilyen idegen nyelvű fordításra, tapasztalhatják, hogy ezen belül is többféle kategória létezik. Bizonyos eseteknél például hiteles fordítást kérnek, aminek a legfőbb ismérve az, hogy hitelesítési záradékkal van ellátva, ami azt igazolja, hogy a lefordított szöveg egyezik az eredetivel. Ebben a formában a kész anyag egyenértékűnek számít az okirattal.
Bizonyos jogi és minőségi követelményeknek kell megfelelniük a hiteles fordításoknak, éppen ezért elkészítésüket nem lehet a véletlenre bízni. Ezekre az iratokra legfőképp közigazgatási eljárásoknál lehet szükség, attól függően, hogy az adott szituáció megköveteli ezt.
Mivel szakembereket kell a hiteles fordításokért felkeresni, ez sokszor még plusz szervezést is igényelhet. El kell jutni a fordítókhoz, meg kell történnie az egyeztetésnek, és később azzal is muszáj számolni, hogy az ügyfél visszamenjen a kész iratokért. Ez nagyon fárasztó, időigényes, arról nem beszélve, hogy gyakran igen szűkös határidők állnak rendelkezésre az ügyek intézéséhez, ilyen körülmények között pedig nem is biztos, hogy lehet ehhez igazodni.
A jó hír az, hogy a modern kor és a globalizáció hatására már nem kell ilyen nehéz, körülményes feladatokkal számolni akkor, ha ilyesfajta ügyintézés kell. Manapság már a hiteles fordítást online is kérhetik az érdeklődők, ennek pedig számos előnye van. Egyáltalán nincsenek hátrányba azok, akik ezt az utat választják, a különbség annyi, hogy sok idegeskedéstől, időrabló tevékenységtől kímélhetik meg magukat.
A már említett szűkös határidők miatt sok esetben fontos lenne a gyorsaság, ám a személyes ügyintézés ezt nem mindig teszi lehetővé. Nem mindenki engedheti meg magának azt, hogy ehhez alkalmazkodjon, és szerencsére az online lehetőséggel nem is kell kényelmetlen kompromisszumokat kötni.
A dokumentumokat azonnal fel lehet tölteni, bárhonnan, bármikor, ami kedvez a munka folyamatának, hiszen ezt így akár a feltöltés után nem sokkal el is lehet kezdeni. Nem kell időigényes utazást vállalni azért, hogy a megrendelő eljusson a fordítóhoz. Sokkal rugalmasabb, komfortosabb forma ez, ami még kedvez a fordítás elkészítésének is.
A hiteles fordítás online megrendelése azt is lehetővé teszi, hogy akár útközben is leadja az igényét a kért dokumentumokra. Korábban erre nem igazán volt lehetőség, csak hosszas telefonálások árán lehetett némi segítséget kérni ahhoz, hogy a fordítás minél előbb elkészüljön.
Ez a modern megoldás kedvez az ügy lebonyolításának, tulajdonképpen megszűnnek az akadályok, így a közigazgatási eljárásokat a tervek szerint lehet elvégezni.
Az eljárásokat bonyolító szakembereknek is kedvez az, ha minél előbb hozzájutnak a kért dokumentumokhoz, hiszen nekik sem tornyosulhatnak fel a feladatok a várakozási idők miatt.
Az online térben történő fordítás esetében mindenképp meg kell említeni az átláthatóságot, hatékonyságot, mint előnyöket. Az online felületeken folyamatosan nyomon követhetik a megrendelők azt, hogy a szakemberek éppen hol tartanak a munkában.
A technológia fejlődése a fordítások területét is elérte, ez pedig azt jelenti, hogy a fordítók ezáltal megfelelő segítséget is kaphatnak, így még magasabb minőséget tudnak elérni a munkájuk során.
Irodánknak fontos, hogy alkalmazkodjon a kor követelményeihez, ezért lehetőséget biztosítunk az online ügyintézéshez is. Garantáljuk, hogy elégedett lesz a szolgáltatásunkkal.
Ha szeretne részletes tájékoztatást kérni, forduljon hozzánk bizalommal a feltüntetett elérhetőségeinken, készséggel válaszolunk a kérdésekre.